שעון FORMEX ESSENCE לוח כחול ורצועת עור

ה-Esence משלב אלגנטיות וחוסן בשעון מכני שוויצרי ברמת דיוק גבוהה. עם מערכת הבולמים של השעון הרשומה כפטנט, מארז עמיד למים 100 מטר ומנגנון אוטומטי עם אישור COSC , שעון בפורמקס הזה הוא השעון האולטימטיבי.

נוסף על כך, תכונות ייחודיות, כגון מערכת המיקרו-התאמה ברצועה המוגנת בפטנט שלנו, יהפכו את הלבישה של Essence נוחה במיוחד על פרק היד שלך .

 6,900

פרטים טכניים

FUNCTIONS

BACK

כוכית ספיר קריסטל

HANDS

גימור Dégradé מיושם ביד עם קווים חתוכים אופקיים המעובדים בעיבוד CNC לתוך בסיס החוגה בזה אחר זה. BGW9 Super-LumiNova על ידיים ואינדקסים.

WATER RESISTANCE

עמיד למים 100 מטר

MOVEMENT

מנגנון אוטומט שוויצרי Swiss Made Sellita SW200-1 (self-winding) Automatic (Chronometer grade), officially certified by COSC. 26 jewels and glucydur balance wheel Date display. Custom-built skeleton rotor with thermally blued screws. 38 hours power reserve.

CASE

39מ"מ או 43 מ"מ גובה 10.6 מ"מ פלדת אל חלד משקל 80 גרם

DIAL

CRYSTAL

זכוכית ספיר קריסטל עם טיפול אנטי רפלקקטיבי גם מקדימה וגם בגב השעון

STRAP

צמיד נירוסטה עם פונקציית שחרור מהיר ומיקרו-הארכה. רצועות עור איטלקי עם מוטות קפיצים מעוקלים, פונקציית שחרור מהירה וסוגר מתקפל מורכב מסיבי פחמן עם מערכת מיקרו-התאמה מוגנת בפטנט. רצועת גומי שחורה עם מוטות קפיצים מעוקלים, פונקציית שחרור מהירה וסוגר מתקפל מסיבי פחמן עם פטנט Micro-Adjustment System. ניתן להחליף את כל הרצועות של Essence והצמיד ביד ללא שימוש בכלים. אבזם הקומפוזיט מסיבי פחמן עם מערכת כוונון עדין מוגנת בפטנט ניתן לשינוי ללא כלים וניתן להשתמש בו עבור כל רצועות העור והגומי Essence FortyThree & REEF .

שלום הגעתם ל
"בוטיק לשעוני יוקרה ייחודיים"
רצינו להתאים לכם שעון יחודי להשארת פרטים